Investice do týmů s prokazatelnou návratností
Základem dobře prosperující firmy jsou kvalitní týmy, ve kterých fungují neagresivní vztahy a kde ve zdravé atmosféře dobře funguje vnitřní komunikace na všech úrovních (zaměstnanci – management – klient). Jen v takovém prostředí mohou zaměstnanci podávat optimální výkony a tím vést firmu k vyšším výkonům.
Oproti tomu nezdravě uplatňovaná moc v týmech, kde někteří jedinci používají nefyzickou agresivitu a (psychicky) destruktivní chování, generuje negativní atmosféru uvnitř pracovního týmu a významně poškozuje prezentaci firmy navenek, směrem ke klientovi. To má za následek omezenou efektivitu práce spojenou se snížením reálné produktivity a vysokou fluktuaci, která s sebou nese vysoké náklady a narušuje plynulý chod firmy.
Nabízíme práci s týmy i jednotlivci, zaměřenou na nefyzickou agresivitu a destruktivní chování, jak uvnitř týmu, tak navenek vůči klientovi. Pomáháme zamezit škodám, které z takového jednání plynou. Firmám přímo snižujeme neproduktivní náklady na interní operativu a díky zvýšení fokusu zaměstnanců na podstatné a reálné problémy klientů pomáháme generovat příležitosti a zisky.
Naším cílem je pracovat s týmem tak, aby každý člen týmu na jakékoli pozici (zaměstnanci i management) dokázal agresivní jednání rozpoznat už v samém zárodku problému a uměli se před ním adekvátně bránit dříve, než nabyde nezvladatelných rozměrů a začne způsobovat zbytečné ztráty.
Důležitá je v tomto ohledu autoregulace, kdy se frekventanti kurzů, workshopů a individuálních programů učí rozpoznávat konfliktní projevy ve svém vlastním chování a osvojují si strategie dosahování cílů, které nepoškozují jejich okolí, ani je samotné.
Cílem je spokojený tým, tým lidí schopných identifikovat (potenciálně) destruktivní jednání a včas na něj adekvátně reagovat. Namísto řešení osobních problémů bude tým fungovat efektivněji jako celek a bude se moci lépe soustředit na vnímání reality svých klientů a uspokojování jejich potřeb.
Práce s reálnými situacemi. Žádné hraní nebo modelování. Workshop nebo individuální práce je vždy nad skutečnými situacemi nebo problémy z Vaší praxe. V čase práce se mnou jste stále produktivní, jenom to děláte jinak. Při naší společné práci klienti často vyřeší problém, který je tíží třeba i roky.
Praxe 3000 hodin práce s 200 individuálními klienty.
Pracovní jazyky čeština a angličtina.
V rámci bezpečné viny působení v těchto rolích:
Všichni manažeři, kteří prošli rukama Tomáše, se shodují na tom, že ve srovnání se všemi ostatními školiteli a kouči, se kterými se setkali, je práce s Tomášem o level výš a to jak jeho workshopy, tak individuální práce s jednotlivci. Jako ředitel hotelu nejvíce oceňuji, že mám jasně zdůvodněno v číslech, jak se mi tato investice vrací.
Pokud nenajdete variantu, která by Vám vyhovovala, tak klidně napište nebo volejte
Kdo napíše, vyhraje!
Jako personální ředitelka naší společnosti jsem již absolvovala vše, co se v mém oboru dalo, ale Tomášova práce je neporovnatelná se vším ostatním. Pro management naší společnosti organizujeme pravidelně školení a workshopy a když s naším týmem pracoval Tomáš, tak to bylo poprvé, co nikdo nepsal sms, neodcházel telefonovat nebo řešit pracovní věci a nikdo ani neotevřel notebook. Všichni soustředěně pracovali a napjatě čekali, co bude dál, o kterých svých skrytých zákoutích se dozvědí. A to byl celodenní workshop v pátek a všichni vydrželi až do konce! To jsou pro mne jedny z mnoha důkazů kvalitně odvedené práce.
Mgr. Zuzana Šimonovičová
Personální ředitelka, Protherm